تلخی

تلخی

تلخی

تلخی

سلام
به وبلاگ ترانه هم یه سری بزنید.جالبه.

سلام
یه جمله زیبا:
عشق یعنی بزرگ کردن یک چیز به اندازه همه چیز
و کوچک کردن همه چیز به اندازه یک چیز.

تابعد.

سلام
امروز بدجوری خرابم.خرابتر از خراب.
به هر حال حالا که کانکت شدم باید یه چیزی بنویسم.
معمولا دوست ندارم از خودم شعری بنویسم.بیشتر دوست دارم از مطالب دیگران که به دلم میشینه استفاده کنم.
میخوام برای دل خودم بگم .ولی بعضی وقتا اسثنا قائل میشم.
امیدوارم خوشتون بیاد.

حدیث عشق و عاشقی حدیث دیرینه ماست
یک گذر از سینه ما بیان اندیشه ماست
در این گذار بی نصیب چه غم که عمر ما برفت؟
نه بیش از این لیاقتی نصیب این سینه ماست

اگه بودم دوباره می بینمتون.

سلام
امروز یه بیت شعر زیبا دیدم که نمی دونم شاعرش کیه.
حیفم اومد برای شما ننویسم:

بودیم و کسی پاس نمی اشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

هرکی شاعر این شعرو میشناسه لطفا به منم بگه.
به امید دیدار.

سلام.
ببخشین که دیر آپدیت کردم.
آخه در یه مسافرت ناخواسته ام.
عوضش الان سعی  میکنم که یه مطلب خوب از خودم بنویسم.

در سرزمین پهناوز عشق وقتی که به کوچکی خویش می نگرم
احساس یک کرم کوچک ابریشم را لمس میکنم.
که ارزوی رفتن به دورترینها را دارد ولی توان رفتن را ندارد.
و آنقدر در حصار آرزوی خود گرفتار شده است که پیله ای از ابریشمی ترین رویاها به دور خود تنیده است .
و خود نیز نمی داند  که همین حصار راه پرواز او به سوی رهائیست.

و من نیز عاقبت پروانه خواهم شد.
و آنوقت خواهی دید که چگونه  در آتش عشق تو برای هزارمین بار خواهم سوخت.