تلخی

تلخی

تلخی

تلخی

سلام
امروز بدجوری خرابم.خرابتر از خراب.
به هر حال حالا که کانکت شدم باید یه چیزی بنویسم.
معمولا دوست ندارم از خودم شعری بنویسم.بیشتر دوست دارم از مطالب دیگران که به دلم میشینه استفاده کنم.
میخوام برای دل خودم بگم .ولی بعضی وقتا اسثنا قائل میشم.
امیدوارم خوشتون بیاد.

حدیث عشق و عاشقی حدیث دیرینه ماست
یک گذر از سینه ما بیان اندیشه ماست
در این گذار بی نصیب چه غم که عمر ما برفت؟
نه بیش از این لیاقتی نصیب این سینه ماست

اگه بودم دوباره می بینمتون.
نظرات 2 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 15:19 http://taranejoon.blogsky.com

salam doste khobam weblaget ghashang bood be manam sar bezan va vasam nazar bede mamnoon misham rasti ba tabadole link che torin?age maieli kodeta vasam comant bezar kod eman ra ham khodet gharar bede vaghti omadam dobare behat sar bezanam mibinam mamnoon comantama khondi daste ali yaretoon khodanegahdaretoon

مریم پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 22:47 http://zehieshgh.blogsky.com

البته که خوشمان آمد ، حالا یه کم بخند
آفرین حالا شد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد