تلخی

تلخی

تلخی

تلخی

سلام
من در مسافرتم.
بزودی آپدیت خواهم کرد.

جای تو خالی

سلام به همه دوستانی که به من سر زدن.
بخصوص دوستانی که نظر دادن.
از لطف همه متشکرم.محبت همه رو جبران خواهم کرد.
ببخشید که دیر آپدیت کردم.
ایام امتحاتات پایان ترمه و من هم خیر سرم دانشجوی الکترونیک .

ظریفی من گفت:
« در آینه بندان دلم و لانه هزاران مرغ عاشق ، جای تو خالی »

من چه بگویم؟
که بی تو ، نه آینه بندانی دارم و نه مرغ عاشقی می شناسم.
پس چگونه بگویم: « جای تو خالی » ؟
 

شوریده

در دوران سربازی ، توسط دوست فرهیخته و عزیزم جناب سروان میرنظامی (که امیدوارم هر کجا هست پاینده باشد) با تعدادی از شعرای استان بوشهر آشنا شدم.
یکی از آنها احمد رزمی است که دوبیتی زیبای زیر از اوست:

دل شوریده ام افتاده در بند
               بنالم زین دل شوریده تا چند؟
                               من و یعقوب عمری گریه کردیم
                                                من از فرزند مردم،او ز فرزند!

این داستان دنباله دار تاریخ است .
افسوس !

I CAN FLY

When I think about you
my mind flys over the cloudes of dreams.
I think about you every times.

(shifteh)

رهی رها بود؟

بشنویم از رهی:

باید گرفتارم شوی تا من گرفتارت شوم
وز جان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم
من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
اول به دام آرم ترا وانگه گرفتارت شوم

-رهی رها نبود.اگر رها بود یک عمر گرفتار نمی ماند.
می خواهی حرف دل رهی را از زبان من بشنوی؟
پس گوش کن:

اول گرفتارت شدم پس کی گرفتارم شوی؟
وز جان و دل یارت شدم کی عاشق زارم شوی؟
من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
با دام عشقت ساختم پس کی گرفتارم شوی؟

                                                        (شیفته)

صبر سنگ

سلام

روز اول پیش خود گفتم
دیگرش هرگز نخواهم دید
روز دوم باز می گفتم
لیک با اندوه و با تردید

روز سوم هم گذشت اما
بر سر پیمان خود بودم
ظلمت زندان مرا می کشت
باز زندانبان خود بودم

آن من دیوانه عاصی
در درونم های و هو می کرد
مشت بر دیوارها می کوفت
روزنی را جستجو می کرد

در درونم راه می پیمود
همچو روحی در شبستانی
بر درونم سایه می افکند
همچو ابری بر بیابانی

میشنیدم نیمه شب درخواب
های های ...

این شروع زیبای یکی از اشعار فروغ فرخزاده.
و الحق که چه زیبا قلم زده عاشق رو.حال شیفته عشق رو.
حتما بقیه اونو توی دیوانش بخونین و لذت ببرین.
به امید دیدار