تلخی

تلخی

تلخی

تلخی

عمر

سلام

خیلی خسته ام.دلم می خواد یه جوری یه فرصتی پیدا بشه
که برای یه لحظه به هیچ چی فکر نکنم.
اما چطوریش رو نمی دونم.
اصلا همچین فرصتی تو زندگی کسی تا حالا پیش اومده که من دومیش باشم؟
نمی دونم.
بگذریم:


عمرم چه شد؟       رفت به فنا.
یارم چه کرد؟         صدها جفا.
عشقم چه شد؟    مانده به جا!
کلام من؟             بغض صدا.
فریاد من؟             خنجر آه.
گریز من؟              کار خطا.
آخر چرا؟               نگو چرا.
پس چه کنم؟         بمان به جا!
بغضم شکست.       بخوان دعا.
می شنود؟            اوست خدا.

نظرات 2 + ارسال نظر
دیووووووونه جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 00:16 http://divoonekhodeti.blogsky.com

کلمه های سنگین را کنار بزن.
یا بال و پری به آن ها بده. بگذار با رویایت پرواز کنند.
چرا نمی بینمشان؟!

نادیا جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 00:43 http://paizehgharib.blogsky.com

سلام قلمتان خیلی روان و زیباست . به دل میشیند . با تبادل لینک موافقم من الان بهتون لینک میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد